МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА В ТУРИЗМІ

Автор(и)

  • Мирослава Веліксівна Босовська Київський національний торговельно-економічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-6021-5228

Ключові слова:

інтеграція, інтеграційний процес, інтеграційна взаємодія, партнерство, стратегічне партнерство, туризм

Анотація

У статті доведено необхідність стратегічного партнерства між суб’єктами туристичної діяльності як перспективного напряму розвитку інтеграційних процесів підприємств. Цедозволило зробити висновок про необхідність конструктивного наукового переосмислення методології інтегрування на основі стратегічного партнерства, визначення його особливостей, етапів, процесів його реалізації. Сформовано методологічні засади формування та розвитку стратегічного партнерства з використанням процесно-портфельного підходу шляхом структурування та систематизації етапів виконання бізнес-процесів партнерства, з ідентифікацією факторів, критеріїв, показників та узгодження результатів консолідованої діяльності.

Біографія автора

Мирослава Веліксівна Босовська, Київський національний торговельно-економічний університет

кандидат економічних наук, докторант, доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету

Посилання

Williamson O.E. Comparative economic organization: The analysis of discrete structural alternatives / O.E. Williamson // Administrative Science Quarterly. – 1991. – №36. – р. 269-296.

Madhok A. Reassessing the fundamentals and beyond: Ronald Coase, the transaction cost and resource-based theories of the firm and the institutional structure of production / A.Madhok // Strategic Management Journal. – 2002. – №23. – p. 535-550.

Гаррет Б. Стратегические альянсы/ Б. Гаррет, П. Дюссож; [пер. с англ.] – М. : ИНФРА-М, 2002. – 332 с.

Chesbrough H.W. When is virtual virtuous? Organizing for innovation / H.W. Chesbrough, D.J. Teece // Harvard Business Manager. – 1996.– №74. – p. 65-73.

Катькало B.C. Ресурсная концепция стратегического управления: генезис основных идей и понятий/ B.C. Катькало// Вестн. С.-Петерб. ун-та. Сер. 8. Менеджмент. - 2002. - Вып. 4 (№32). - С. 20-42.

Катенев В.И. Перспективы развития сетевой экономики в условиях формирующегося общества знаний/ В.И. Катенев// Проблемы современной экономики. - 2007. - №2 (22). - С. 90-95.

Wernerfelt B.A. Resource-based view of the firm / B.A. Wernerfelt // Strategic Management Journal. – 1984. – №5(2). – p. 171-180.

Foss N.J. Knowledge-based approaches to the theory of the firm: Some critical comments / N. J. Foss // Organization Science. – 1996. – №7(5). – p. 470-476.

Oster Sh. Modern competitive analysis / Sh. Oster. – New York : Oxford University Press, 1999. – 434 p.

Simon H. Satisficing / H. Simon, J. Eatwell, M. Millgate, P. Newman // The New Palgrave Dictionary of Economics . – 1987. – №4. – p. 243-245.

Nelson R.S. An evolutionary theory of economic change / R.S. Nelson, G. Winter. – Cambridge, MA: Harvard University Press, 1982. – 536 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Управління підриємством